Vivitrust
Promotii

Noi reguli ale afacerii HoReCa în era post-Covid

Criza Covid are un impact profund în modul în care facem afaceri în HoReCa. Întrebarea este ce poți face acum.

Regulile jocului sunt diferite de când carantina Covid s-a terminat si simtim toti asta. Dacă credeți că vă întoarceți la afaceri ca de obicei, vă înșelați. Să recunoști o schimbare în realitatea afacerilor este prima ta provocare personală pentru a ieși din criză. Cu cât vă dați seama mai repede de asta, cu atât sunt mai mari șansele de a vă adapta afacerea cu succes.

Mai jos sunt cele 10 noi reguli ale afacerii HoReCa analizate de HoReCa Global:

1-Înțelege-ți afacerea

Diversificarea veniturilor, va deveni un standard în HoReCa, în urma altor industrii. S-au dus zilele în care ai realizat 70-80% din cifra de afaceri dintr-o singură linie de afaceri (a la carte/catering/etc). În acest sens, HoReCa va intra în „normalizarea afacerilor”.

2-Cunoaște-ți clientul

Crezi că le cunoști? Atunci, am un test pentru tine. Scoateți-vă telefonul și vedeți câți clienți puteți apela acum dvs./administratorii dvs. Dacă poți apela suficienți dintre ei pentru a permite afacerii tale să continue, atunci ești într-o situație bună. În era post Covid, instrumente precum CRM, segmentarea clienților, sondajele devin standard. Cum altfel poți conduce o afacere sustenabilă orientată spre servicii?

3- Vinde serviciul

Oaspeții doresc să cumpere servicii de la dvs. Deci vinde serviciul! După Covid, oaspeții vor fi mai pretențioși în ceea ce privește calitatea și serviciul. Fiți gata să îi oferiți servicii pentru că serviciul este rege în zilele post Covid!

4-Parteneriat

Acum este timpul pentru parteneriat. În vremuri de criză, verifici cine este partenerul tău. Toată lumea este in criză, așa că toată lumea trebuie să coopereze. Negociați condițiile de plată, returnarea mărfurilor, reduceri temporare de închiriere sau joint-venture cu restaurantele învecinate. Ceea ce era de neconceput nu cu mult timp în urmă poate fi posibil acum. Ai puțin de pierdut, doar încearcă!

5-Responsabilitate

Oaspetele dvs. se așteaptă să aveți reguli de sănătate și igienă foarte stricte și responsabile. Oaspeții vor fi deosebit de pretențioși în acest punct și trebuie să fii cu un pas înainte. Stabiliți reglementări interne stricte pentru personalul dvs., asigurați-vă că aceste reguli sunt aplicate și comunicați oaspeților dvs. despre noile standarde.

6-Vizibilitate.

Vizibilitatea nu mai înseamnă localizare, ci o strategie de marketing bine gândită și implementată. Concentrează-te pe a fi vizibil în rețelele sociale, e-mailuri, presă, târguri și construiește-ți brandul.

7-Livrare

Dacă ați crezut că livrarea este o parte importantă a strategiei, livrați mâncare în aceste zile. Dacă ai neglijat-o, acum ai un moment de auto-reflecție. Livrarea este aici pentru a rămâne. Criza Covid tocmai a accelerat-o, așa că gândiți-vă ce vă poate oferi operațiunea. Dacă credeți că nu aveți nimic de oferit, atunci întrebați clienții/partenerii dvs. de afaceri, deoarece aceștia v-ar putea ajuta să vă răzgândiți.

8- Antrenează-ți personalul

Personalul neinstruit este o responsabilitate (nu doar în perioade de criză). În era post Covid, personalul trebuie să poată vinde în mai multe canale (la locație, la pachet) și în mai multe categorii. Furnizorii dumneavoastră vă pot ajuta în acest sens.

9-Băuturi

Băutura este o sursă neexploatată de profit în afacerea HoReCa. Am instruit sute despre tehnicile de vânzare a băuturilor, dar totuși acesta nu este un standard în industrie. În epoca de după Covid, este posibil să aveți mai puțini oaspeți care vă vizitează mai rar, așa că este timpul să începeți să vindeți băuturi și să maximizați profiturile.

10- Analizați și îmbunătățiți

Analiza datelor este o disciplină aproape inexistentă în HoReCa. Ca urmare, întreaga luare a deciziei este în principal emoțională sau bazată pe date istorice (prost analizate). Aceasta este una dintre principalele schimbări în lunile următoare. Dacă nu aveți un sistem adecvat pentru analiza datelor, faceți greșeli costisitoare, care sunt și mai costisitoare în timp de criză.

Noi reguli ale afacerii HoReCa în era post-Covid

Consultanta gratuita

Comentarii

Produse recomandate