TEHNOLOGIE ÎN TENDINȚE ÎN 2022 – 2023 PENTRU INDUSTRIA HOTELIERA
Tehnologia se adaptează și se adaptează în fiecare moment în care inspirați și expirați. Afacerile din ospitalitate nu sunt diferite. Sunteți conștient de ce tehnologii aduc confort managerilor, precum și oaspeților, pentru a fi sustenabil și profitabil jucăuș în această vastă industrie a ospitalității? Nu este încă? Ați ajuns la ghidul de instruire pre-execuțional, un articol foarte clar despre tehnologiile în tendințe în industria hotelieră din 2022 și nu numai pentru industria ospitalității în cinci faze.
Tendințe de top în domeniul tehnologiei pentru industria hotelieră în 2022 -2023
REZERVĂRI TECH
File cu o singură atingere pentru rezervarea unei camere prin internet. Mențineți un site web sau o aplicație proprie cu funcția de chatbot pentru a ajunge instantaneu la oaspetele dvs., listând toate funcțiile pe care le oferiți. Suplimentarea site-urilor web cu inteligență artificială și funcții de recunoaștere a vocii, ajutând vizitatorul cu disponibilitate 24/7.
SOSIRI OASPAȚI
Roboții pot saluta și întâmpina oaspeții la intrare și își pot duce bagajele. Opțiunile de check-in și check-out mobile sunt mai ușor de gestionat și țin evidența oaspeților care nu suferă întârzieri.
TEHNOLOGIE ÎN CAMERĂ
Camerele inteligente cu funcții de control inteligent schimbă ordinea. Intrările fără cheie care utilizează recunoașterea biometrică sau Bluetooth asociat cu telefoanele mobile ale utilizatorilor țin pasul cu timpul. Tehnologii în cameră din industria hotelieră, cum ar fi căsuța de comandă audio, iPod-urile în cameră sau tabletele care conectează direct oaspeții cu personalul și pot obține o cerință instantanee îndeplinită, cum ar fi rezervarea unei sesiuni de spa. Tehnologii ușoare de la distanță pentru operarea televizorului sau pentru a trimite notificări sau pentru a apela personalul.
AMBIENTĂ DE CAMERA
Internetul lucrurilor oferă o gamă largă de echipamente electrice durabile și eficiente din punct de vedere energetic, cu control uman bazat pe voce sau senzori. Produsele IoT precum iluminarea automată cu LED-uri, draperiile automate, controlul temperaturii, concierge virtual, televizoarele inteligente, cu OTT și muzică schimbă modul în care oaspeții își navighează sejurul la hotel. Wi-Fi-ul de mare viteză trebuie să fie pe masă, indiferent de situație.
COMUNICARE
Comunicarea eficientă va spori satisfacția generală a oaspeților. Tehnologii pentru industria hotelieră precum CRM (CONSUMER RELATIONSHIP MANAGER) sau PMS (PROPERTY MANAGEMENT SYSTEM) permit un marketing mai bine direcționat, vă ajută să vă integrați cu oaspeții dvs. între sejururi, afișându-le o notificare despre sesiunile gratuite din spa sau pentru comandarea vinului instant. în camera lor. Menține istoricul oaspeților și creează o experiență mai personalizată.
E-GESTIONAREA ACHIZIȚIILOR
Ajungerea la mai mulți furnizori pentru achiziționarea de cerințe esențiale pe bază manuală devine o sarcină greoaie. Trecerea managementului proviziilor către companii de achiziții electronice precum Vivitrust facilitează gestionarea stocurilor. Astfel de companii au cunoștințele de piață adecvate și vă pot oferi un ghid cu privire la ceea ce aveți nevoie, în ce cantitate și, în același timp, nu fac nici un compromis la calitate.
TEHNOLOGIA PERSONALULUI
Conectarea personalului la dispozitive portabile, cum ar fi iPod Touch, va permite personalului să fie mai receptiv la oaspeți și la nevoile generale ale hotelului. Formarea personalului devine esențială pentru a obține maximum de rezultate. Acest lucru ar economisi ore și energie, îmbunătățind timpul de servire și satisfacția generală a oaspeților.
PUBLICITATE
A avea toate facilitățile fără o strategie de marketing suficientă nu te-ar duce nicăieri. Noile moduri de publicitate, cum ar fi marketingul pe rețelele sociale, marketingul video pe youtube sunt o necesitate pentru a vă expune compania și pentru a vă obține clienți potențiali. Actualizează-ți profilul cu videoclipuri de calitate care afișează fiecare colț și colț al ambianței hotelului tău și toate facilitățile personalizate de pe site-ul tău. Prezentarea mărcii dvs. în alte aplicații pentru a crește deschiderea publicului.
SERVICII DE E-CONSULTANTA
Serviciile de consultanță câștigă proeminență în aceste zile. Ei au cunoștințe tehnice adecvate despre cerințe, tendințe și provizii pe care hotelierii nu le pot colecta. Acest serviciu electronic, cum ar fi https://www.estandardz.com/, oferă un ghid de 360 de grade, de la ideea de a planifica un hotel până la execuția aceluiași lucru și gestionarea durabilă a acestuia, în moduri care să nu lase niciodată hotelul să iasă din tendințe.
Concluzie
Fără îndoială, aceste investiții tehnologice sunt într-adevăr costisitoare, dar veniturile pe care le vor culege în viitor vor merita investiția dvs., deoarece în viitor tehnologiile automatizate nu vor servi doar luxului, ci vor deveni o necesitate pe care fiecare călător o va căuta. Un lucru pe care managerii îl pot face este să prioritizeze elementele esențiale și să înceapă să modernizeze modul în care funcționează hotelul lor într-o singură linie. De exemplu, inducerea tehnologiilor CRM cu investiții mai mici trebuie să fie prima prioritate în timp ce se fac schimbări tehnice. Urmează tehnologiile din cameră și așa mai departe. Nu încetați niciodată să recreați, deoarece numai inovația va aduce o creștere a veniturilor, confortului, luxului și călătoriilor viitoarei generații
Consultanta gratuita